Wednesday, December 08, 2004

i saw mommy kissing santa clause

krismas dah dekat...raya dah nak abis...aku, boring dah bekerja...raser macam nak berenti jek..tapi intake aku tu lamer lagi..kalau menganggur, cam ner aku nak mencari sesuap nasi..betul tak?

raihan dah balik from egypt..cute nyer dia..rase nak kunyah kunyah jek...baik dia tu, asik nak senyum jek...nanti aku letak gambar yg aku ambik kat airport..

nena dah kawin..elize dah dapat anak...fatiyah dah bertunang...ayu and deej pulak baru brake up dgn boyprens diorang...aku???aper ader???hihihihih...sajer jek tu..

so, try to masuk contest sony handycam challenge...kalau dapat attend ceremony tu pun jadiklah...first timer...

sakit kaki ni..crimson wave lagi.perempuan.


us with uncle pat at emas 10...show dia mimang mantap

No comments: